A A A K K K
для людей із порушенням зору
Вишевицька об'єднана територіальна громада
Житомирська область, Житомирський район

Посадові інструкції №-- «Посадова інструкція спеціаліста І категорії фінансово-економічного відділу Вишевицької сільської ради»

Кількість переглядів: 547
Скликання: VIIІ скликання
Сесія: Сільського голови
Тип документу: Посадові інструкції
Дата: 07.06.2021
Номер документу: --
Назва документу: Посадова інструкція спеціаліста І категорії фінансово-економічного відділу Вишевицької сільської ради
Прикріплені файли:
  1. Посадова_iнструкцiя_спецiалiста_1_категорii (0.06 МБ)

Затверджую

Сільський голова

______________С.В.Гаврутенко

07.06.2021р 

 

Посадова інструкція

спеціаліста І категорії  фінансово-економічного відділу                       Вишевицької  сільської ради

 

І. Загальні  положення

             Забезпечує реалізацію державної політики з питань фінансів, бюджету, організацію

обліку фінансово-господарської діяльності, дотримання правил його ведення.

Підпорядковується безпосередньо начальнику відділу.

Призначається на посаду і звільняється з посади головою сільської ради.

Прийняття на дану посаду здійснюється шляхом конкурсного відбору, або за іншою процедурою, визначеною законодавством.

В своїй практичній роботі керується Конституцією України, Указами Президента України, постановами та розпорядженнями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Регламентом роботи Вишевицької сільської ради, документами Міністерства фінансів України, Міністерства  соціальної політики України, наказами Державного казначейства України, розпорядженнями, Положенням про  фінансово-економічний відділ    Вишевицької сільської  ради.

 

II. Повинен знати

 Конституцію України; закони України «Про місцеве самоврядування  в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» інші закони України з питань організації  та діяльності органів місцевого самоврядування , нормативні та інші керівні документи органів державного управління, органів Державного казначейства; фінансових та контрольно-ревізійних органів з організації бухгалтерського обліку і складання звітності; практику застосування законодавчих і нормативних актів щодо напрямів діяльності відділу; державну політику у відповідній сфері управління; основи економіки, організації праці  управління; порядок документального оформлення в бухгалтерському обліку облікових показників; методи економічного аналізу;  фінансове та господарське законодавство; правила ділового етикету; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

 

 

 

 

 

 

 

 

III. Завдання та обов’язки

          

         Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо організації бухгалтерського обліку, фінансової та бюджетної звітності та  дотримання правил його ведення.

Здійснює:     

     -  облік матеріальних цінностей, малоцінного інвентарю, паливно-мастильних матеріалів, основних засобів та інших малоцінних нематеріальних активів.

       -   облік витрат пального по службових автомобілях;

        - готує дані для подання звітів у відділ статистики на відповідній ділянці бухгалтерського обліку (4-МТП,11-МТП,2-ТР,2-ОЗ ІНВ );

- прийом первинних документів,аналіз і контроль за придбання та використання матеріальних цінностей по закладах , що обслуговуються централізованою бухгалтерією і готує їх до лічильної обробки, а також для складання встановленої бухгалтерської звітності;

- стежить за збереженням матеріальних цінностей та відповідних бухгалтерських документів  матеріально-відповідальними особами та оформленням їх відповідно до встановленого порядку;

- приймає від матеріально-відповідальних працівників закладів, що обслуговуються централізованою бухгалтерією, звіти про рух матеріальних цінностей ;

- перевіряє оформлення кожного документа, точність і достовірність всіх показників в документах і звітах, правильність арифметичного підрахунку показників в кожному документі,наявність прикладених до звіту прибуткових і витратних документів,порівнюючи з другими звітами , залишки матеріальних цінностей на початок і кінець звітного періоду;

- організовує проведення інвентаризації і обробляє результати, бере участь у комісії по списанню матеріальних цінностей;

- інформує головного бухгалтера про переміщення і наявність матеріальних цінностей;

- щомісяця проводити перевірку бухгалтерських даних з залишками у матеріально-відповідальних осіб;

- здійснює складання бухгалтерських проводок та їх рознесення до меморіальних ордерів :

 

- №2 накопичувальна відомість руху грошових коштів загального фонду в розрізі всіх КФК ;

  • № 3 накопичувальна відомість руху грошових коштів по спеціальному фонду в розрізі всіх КФК ;
  • № 6 накопичувальна відомість за розрахунками з іншими кредиторами ;
  • № 8 накопичувальна відомість за розрахунками з  підзвітними особами ;
  • № 9 накопичувальна відомість  про вибуття та переміщення необоротних активів ;
  • № 13 накопичувальна відомість  витрачання виробничих запасів ;
  • № 17 накопичувальна відомість за іншими операціями .
  • Оприлюднює інформацію  Є-дата.
  • виконує інші доручення начальника відділу;
  • Забезпечує:

     - складання дебіторської та кредиторської заборгованості начальнику відділу для подальшого подання до управління Державної казначейської служби.

Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку. Виконує інші доручення начальника відділу та  сільського голови .

 

IV. Права

Має право:

         -  користуватися правами і свободами, передбаченими Конституцією України та іншими актами законодавства;

-  на соціальний і правовий захист відповідно до свого статусу;

           -  брати участь у нарадах та зборах трудового колективу сільської  ради;

          - запрошувати і одержувати необхідні матеріали і документи, що відносяться до посадових обов’язків.

          - вступати у взаємостосунки з підрозділами сторонніх установ і організацій для вирішення оперативних питань службової діяльності, що входить у функціональні обов’язки спеціаліста;

          - представляти інтереси селищної ради в сторонніх організаціях з питань, що відносяться до функціональних обов’язків спеціаліста;

           - вимагати від начальника відділу реалізації прав, що передбачені цією інструкцією, для кваліфікованого виконання своїх обов’язків;

          - вносити на розгляд селищного голови, виконкому сільської ради пропозиції про покращення вирішення питань, віднесених до власної компетенції, по усуненню виявлених порушень та недоліків.                                     

V. Відповідальність

 

Спеціаліст І категорії несе відповідальність:

1.За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов’язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки службовця та обмежень, пов’язаних з прийняттям на державну службу, інші порушення службової дисципліни в межах, визначених чинним законодавством України про органах місцевого самоврядування та про працю.

2. За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.

 

 

 

 

 

 

                               VI. Кваліфікаційні вимоги:  

 

-  стаж роботи  не менше трьох років;

- вільне володіння державною мовою.

 

 

VII. Взаємовідносини за посадою

 

1. Взаємодіє зі структурними підрозділами сільської ради, підпорядкованими організаціями, державними органами, що належать до компетенції відділу.

2. Одержує в установленому порядку від структурних підрозділів сільської  ради,  підприємств, установ та організацій документи та інші матеріали необхідні для виконання покладених на відділ завдань.

 

 

 

Начальник фінансово-економічного відділу                      Інна ГАРКАВА

 

   Погоджено:

Юридичний відділ Вишевицької сільської ради

Ця посадова інструкція може бути доповнена чи змінена. Функціональні обов’язки зазначені в цій посадовій інструкції та окремо не розробляються. Працівник в своїй роботі використовує копію цієї посадової інструкції.

Начальник юридичного відділу                                Оксана ВОЛГА

 

З інструкцією ознайомлена:                                                                                 

 Спеціаліст І категорії                                              Надія КОЧУРА

«_____» ____________   2021р.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядженням сільського голови                                                           

від  07.06.2021р. №66-К


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь