Проєкти рішень сесій №- «Про затвердження структури та штатного розпису комунального закладу «Вишевицька публічна бібліотека» Вишевицької сільської ради»
Скликання: | VIIІ скликання |
Сесія: | двадцять друга |
Тип документу: | Проєкти рішень сесій |
Дата: | 05.08.2022 |
Номер документу: | - |
Назва документу: | Про затвердження структури та штатного розпису комунального закладу «Вишевицька публічна бібліотека» Вишевицької сільської ради |
Прикріплені файли: |
ПРОЄКТ
Вишевицька сільська рада
Житомирського району Житомирської області
Двадцять друга сесія VІІІ скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 05.08.2022 р. № _____
Про затвердження структури та
штатного розпису комунального закладу
«Вишевицька публічна бібліотека» Вишевицької сільської ради
Керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
наказом Міністерства культури України від 20.09.2011 року № 767/0/16-11 «Про
затвердження типових штатних нормативів клубних закладів, центрів народної творчості,
парків культури та відпочинку та інших культурно-освітніх центрів і установ державної та
комунальної форм власності сфери культури», наказом Міністерства культури України №
745 від 18.10.2005 року «Про упорядкування умов оплати праці працівників культури на
основі Єдиної тарифної сітки» зі змінами та доповненнями, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Вивести із структури та штатної чисельності комунального закладу «Вишевицька
публічна бібліотека» Вишевицької сільської ради з 03.10.2022 р. посаду бібліотекаря І
категорії - 1 штатна одиниця.
2. Затвердити структуру та штатну чисельність комунального закладу «Вишевицька
публічна бібліотека» Вишевицької сільської ради з 03.10.2022 р. у кількості 3,25 штатних
одиниць ( додаток 1).
3. Секретарю Вишевицької сільської ради СИНЕЛЬНИК Світлані затвердити штатний
розпис комунального закладу «Вишевицька публічна бібліотека» Вишевицької сільської
ради.
4. Директору комунального закладу «Вишевицька публічна бібліотека» Вишевицької
сільської ради ОКСЬОНЕНКО Наталії попередити працівника про вивільнення відповідно
до вимог законодавства.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів,
бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного
співробітництва.
Секретар сільської ради ___________ Світлана СИНЕЛЬНИК