ГРАФІК роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при Головному територіальному управлінні юстиції у Житомирській області з 30 липня по 14 листопада 2019 року
День прийому |
Прізвище, ім’я, по батькові працівника
|
Місце роботи та посада |
Час роботи |
30.07.19 01.08.19 |
Нечипоренко Інна Петрівна
|
завідувач сектору судової роботи та міжнародного співробітництва Управління |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
06.08.19 08.08.19 |
Садовська-Мариніна Віта Броніславівна
|
завідувач сектору з питань забезпечення діяльності Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Управління |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
13.08.19 15.08.19
|
Фещенко Дмитро Миколайович
|
заступник начальника Управління державної виконавчої служби - начальник відділу організації та контролю за виконанням рішень Управління державної виконавчої служби
|
10.00-13.00 13.45-16.00 |
20.08.19 22.08.19 |
Татуревич Ганна Святославівна
|
начальник відділу аналітики та статистики Управління державної виконавчої служби |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
27.08.19 29.08.19
|
Невмержицький Олексій Олексійович
|
начальник відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
03.09.19 05.09.19 |
Садовська Світлана Олександрівна
|
заступник начальника Управління державної реєстрації – начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації
|
10.00-13.00 13.45-16.00 |
10.09.19 12.09.19 |
Ярош Юлія Володимирівна
|
заступник начальника Управління державної реєстрації - начальник відділу державної реєстрації друкованих ЗМІ та громадських формувань Управління державної реєстрації
|
10.00-13.00 13.45-16.00 |
17.09.19 19.09.19 |
Калініна Ольга Миколаївна
|
начальник відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації
|
10.00-13.00 13.45-16.00 |
24.09.19 26.09.19 |
Бистрицька Олена Олександрівна
|
начальник відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації
|
10.00-13.00 13.45-16.00 |
01.10.19 03.10.19 |
Шабінська Олена Дмитрівна
|
В. о. начальника відділу систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти
|
10.00-13.00 13.45-16.00 |
08.10.19 10.10.19 |
Бучинська Тетяна Володимирівна
|
заступник начальника Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти - начальник відділу державної реєстрації нормативно-правових актів Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти
|
10.00-13.00 13.45-16.00 |
15.10.19 17.10.19 |
Дмитренко Світлана Василівна
|
начальник відділу з питань нотаріату |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
22.10.19 24.10.19 |
Сапацінська Лариса Іванівна
|
начальник Управління персоналу |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
29.10.19 31.10.19
|
Гайдай Ірина Юзефівна
|
начальник відділу організаційної роботи, документування та контролю |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
05.11.19 07.11.19 |
Нечипоренко Інна Петрівна
|
завідувач сектору судової роботи та міжнародного співробітництва |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
12.11.19 14.11.19 |
Садовська-Мариніна Віта Броніславівна
|
завідувач сектору з питань забезпечення діяльності Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини |
10.00-13.00 13.45-16.00 |