Вишевицька об'єднана територіальна громада
Житомирська область, Житомирський район

Проєкти рішень виконкому №- «Про запровадження трудової повинності та залучення працездатних осіб до виконання суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану»

Кількість переглядів: 63
Скликання: VIIІ скликання
Сесія: Засідання виконавчого комітету
Тип документу: Проєкти рішень виконкому
Дата: 16.12.2022
Номер документу: -
Назва документу: Про запровадження трудової повинності та залучення працездатних осіб до виконання суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану
Прикріплені файли:

ВИШЕВИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

Від 16 грудня 2022 року с. Вишевичі № ____
Про запровадження трудової повинності та
залучення працездатних осіб до виконання
суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану
З метою ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного, природного та
воєнного характеру, що виникли в період воєнного стану та їх наслідків, у
зв’язку з продовженням військової агресії з боку російської федерації проти
України, задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових
формувань та сил цивільного захисту, забезпечення функціонування
національної економіки та системи забезпечення життєдіяльності населення,
враховуючи вимоги указів Президента України від 24 лютого 2022 року №
64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), відповідно до
статті 22 Закону України «Про зайнятість населення», ста тей 3,4,8,15 Закону
України «Про правовий режим воєнного стану», Порядку залучення
працездатних осіб до суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року
№ 753 (далі – Порядок), на підставі листа Радомишльської районної філії
Житомирського обласного центру зайнятості від 25 листопада 2022 року
№317/61802-22, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в
Україні», виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Запровадити трудову повинність та організувати суспільно корисні
роботи в умовах воєнного стану на території Вишевицької сільської ради (далі –
суспільно корисні роботи).
2. Залучити до суспільно корисних робіт працездатних осіб, у тому числі
осіб, що не підлягають призову на військову службу, які за віком і станом здоров'я
не мають обмежень до роботи в умовах воєнного стану (крім працездатних осіб,
що залучені до роботи в оборонній сфері та сфері забезпечення життєдіяльності
населення і заброньовані за підприємствами у період воєнного стану), а саме:
- зареєстрованих безробітних та інших незайнятих осіб, зокрема
внутрішньо переміщених;

- працівників, функціонуючих в умовах воєнного стану підприємств (за
погодженням з їх керівниками), що не залучені до виконання мобілізаційних
завдань (замовлень) та не зараховані до складу об’єктових формувань
цивільного захисту у порядку переведення (за потреби);
- осіб, зайнятих в особистому селянському господарстві (за потреби);
- студентів вищих, учнів та слухачів професійно-технічних навчальних
закладів (за потреби);
- осіб, які забезпечують себе роботою самостійно(за потреби).
3. Затвердити перелік видів суспільно корисних робіт, що виконуються в
умовах воєнного стану, до виконання яких залучаються працездатні особи, в
тому числі безробітні, на території Вишевицької сільської ради, згідно з
додатком1.
4. Перелік замовників (підприємств, установ, організацій) суспільно
корисних робіт та визначити межі територій, транспортні маршрути та
об’єкти, де планується виконання зазначених робіт, строк виконання,
орієнтовну чисельність осіб, критерії їх відбору, місце і час збору та
посадових осіб, які відповідають за інформування, оповіщення та збір
працездатних осіб, що залучаються до виконання суспільно корисних робіт
визначати за потреби та затверджувати на позачергових засіданнях
виконкому.
5. Радомишльській районній філії Житомирського обласного центру
зайнятості сприяти залученню зареєстрованих безробітних осіб до виконання
суспільно корисних робіт відповідно до Порядку.
6. Фінансування суспільно корисних робіт, що виконуються
зареєстрованими безробітними, здійснити за рахунок коштів Фонду
загальнообов’язкового державного соціального страхування України на
випадок безробіття, передбачених для виконання громадських робіт та інших
робіт тимчасового характеру, коштів місцевих бюджетів, замовників
(підприємств, установ, організацій). Фінансування суспільно корисних робіт
здійснити шляхом спрямування коштів на оплату праці у розмірі мінімальної
заробітної плати, сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне
соціальне страхування, оплату проїзду в межах регіону до місця виконання
робіт та у зворотному напрямку (у разі потреби) відповідно Порядку.
7. У разі залучення до суспільно корисних робіт зареєстрованих
безробітних замовнику (підприємству, установі, організації) укласти договір про
організацію та фінансування суспільно корисних робіт з Радомишльською
районною філією Житомирського обласного центру зайнятості.
8. Визначення місця та час збору працездатних осіб, що залучаються до
виконання суспільно- корисних робіт, межи території, транспортні маршрути та
найменування об’єктів, строк виконання, визначати за потреби.
9. Довести дане рішення до відома населення через засоби масової
інформації шляхом оприлюднення на офіційному веб-сайті Вишевицької
сільської ради відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної
інформації» та Порядку.
10. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника

сільського голови Задерейка В.І.

Сільський голова Сергій ГАВРУТЕНКО
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Вишевицької сільської ради
від 16 листопада 2022 року
№ _______
Перелік видів суспільно корисних робіт, що виконуються в умовах воєнного
стану, до виконання яких залучаються працездатні особи, в тому числі

безробітні, на території Вишевицької сільської ради
1. Ремонтно-відновлювальні роботи, насамперед роботи, що виконуються на
об’єктах забезпечення життєдіяльності.
2. Розбір завалів, розчищення залізничних колій та автомобільних доріг.
3. Будівництво захисних споруд цивільного захисту, швидкоспоруджуваних
захисних споруд цивільного захисту та створення найпростіших укриттів,
протизсувних, протиповеневих, та інших інженерних споруд спеціального
призначення.
4. Ремонт і будівництво житлових приміщень.
5. Роботи з підтримання у готовності захисних споруд цивільного захисту до
використання за призначенням та їх експлуатації, пристосування існуючих наземних
або підземних приміщень під найпростіші укриття.
6. Вантажно-розвантажувальні роботи.
7. Сільськогосподарські роботи (весняно-польові роботи, збирання врожаю,
сінокосіння).
8. Надання допомоги населенню, насамперед особам з інвалідністю, дітям,
громадянам похилого віку, хворим та іншим особам, які не мають можливості
самостійно протидіяти несприятливим факторам техногенного, природного та
воєнного характеру.
9. Організація забезпечення життєдіяльності громадян, що постраждали
внаслідок бойових дій.
10. Роботи із забезпечення сталого функціонування об’єктів підвищеної
безпеки на випадок надзвичайних ситуацій.
11. Роботи, пов’язані з підтриманням громадського порядку.
12. Упорядкування, відновлення та благоустрій кладовищ, прибережних смуг,
природних джерел та водоймищ, русел річок, укріплення дамб, мостових споруд.
13. Заготівля дров для опалювального сезону.
14. Ліквідація стихійних сміттєзвалищ та облаштування полігонів твердих
побутових відходів.

Секретар сільської ради Світлана СИНЕЛЬНИК


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь