Проєкти рішень сесій №-- «Програма розвитку Радомишльської ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області на 2021 рік»
Скликання: | VIIІ скликання |
Сесія: | Четверта сесія Перше пленарне засідання |
Тип документу: | Проєкти рішень сесій |
Дата: | 09.04.2021 |
Номер документу: | -- |
Назва документу: | Програма розвитку Радомишльської ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області на 2021 рік |
Прикріплені файли: |
Інформація щодо обсягів фінансування
на 2021 рік (далі - Програма)
Загальна характеристика Програми
1 |
Ініціатор розроблення Програми |
Головне управління ДПС України у Житомирській області |
2 |
Дата, номер і назва розпорядчого документа |
Закон України від 06.09.2012 №5203-VI «Про адміністративні послуги»; наказ Державної податкової служби України від 30.09.2020 №537 "Про затвердження документів, які регламентують діяльність ЦОП" |
3 |
Розробник Програми |
Радомишльська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області |
4 |
Відповідальний виконавець Програми |
Радомишльська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області |
5 |
Учасники Програми |
Радомишльська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області |
6 |
Терміни реалізації Програми |
2021 рік |
7. |
Етапи виконання Програми (для довгострокових програм) |
- |
8 |
Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми |
Місцевий бюджет Вишевицької сільської ради (за рахунок перевиконання доходної частини бюджету) |
9 |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього |
30 тис.грн. |
|
у тому числі: |
|
9. |
Основні джерела фінансування Програми |
Кошти сільської ради та інших джерел не заборонених законодавством |
1. Проблемні питання
Для виконання поставлених перед податковою службою завдань, у т.ч., щодо облаштування центру обслуговування платників (далі - ЦОП) для організації надання послуг відповідно до світових стандартів якості обслуговування платників, створення автоматизованої системи «Єдине вікно представлення електронної звітності», яка дозволить направляти електронну звітність контролюючим органам, фондам загальнообов'язкового державного страхування, відповідним органам державної влади через Інтернет та здійснення заходів зі створення автоматизованої інформаційно-аналітичної системи Радомишльської ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області (надалі - ДПІ), необхідне додаткове фінансування у 2021 році.
2. Мета Програми
Метою Програми розвитку Радомишльської ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області на 2021 рік (далі — Програма) є виконання забезпечення повноти обліку платників податків і зборів до бюджету ОТГ, прозорості нарахування та своєчасності сплати коштів до бюджету для фінансування витрат, пов'язаних з розвитком територіальної громади.
Програма розроблена з метою забезпечення комфортних умов платникам податків шляхом облаштування центру обслуговування платників, який надає майже весь перелік адміністративних і державних послуг для платників; забезпечення необхідними умовами праці працівників відділення, з метою ефективного та вчасно виконання завдань по наповненню бюджету.
Очікувані результати:
- розвиток економіки ОТГ;
- створення нових робочих місць;
- створення сприятливого інвестиційного клімату;
- створення умов для розвитку підприємництва;
- налагодження партнерських стосунків з платниками податків;
- впровадження стандартизованих та прозорих форм і методів обслуговування платників та зборів до бюджету ОТГ;
- забезпечення прозорості та відкритості діяльності органів місцевого самоврядування та органів державної податкової служби;
- забезпечення повноти та своєчасності надходження коштів до місцевого бюджету ОТГ;
- розширення бази оподаткування.
3. Основні шляхи та напрями виконання Програми
Інструментами виконання Програми є:
- Облаштування сервісного центру обслуговування платників (далі - ЦОП).
- Реалізація принципу «Єдине вікно»
- Забезпечення необхідними умовами праці працівників ДПІ.
Напрями діяльності та заходи Програми
№ п/п |
Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) |
Перелік заходів Програми |
Строк виконання заходу |
Виконавці |
Джерела фінансування |
Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. грн.. |
Очікуваний результат |
1 |
Облаштування центру обслуговування платників |
Облаштування приміщення ЦОП: охоронною сигналізацією; автоматичною пожежною сигналізацією та вогнегасниками у необхідній кількості; кондиціонером; електричною мережею яка повинна забезпечувати стабільну роботу при максимальному навантаженні; плазмовим екраном; стендами з інформацією для платників. Облаштування пандуса встановленим вимогам будівельних норм, вхідної площадки підігрівом та водовідведенням. Облаштування кімнати для приймання їжі працівниками ЦОП, куточка для дітей. Облаштування робочих місць працівників та сектору очікування меблями, оргтехнікою та ін.. (згідно Наказу №537) |
2021 |
Радомишльська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області |
місцевий бюджет міської ради, |
В межах фінансових надходжень |
Підвищення продуктивності праці та якості надання послуг |
Організація всебічного із застосуванням засобів масової інформації інформування та роз'яснення платникам податків і громадянам нових податкових норм в друкованих засобах масової інформації, соцмережах та на Веб – сторінках органів місцевого самоврядування.
Забезпечення інформування широкого кола платників про зміни в податковому законодавстві на зустрічах з громадськістю, на ринках та інших місцях масового перебування людей з залученням всіх можливих ресурсів.
Забезпечення належного проведення податкового всеобучу шляхом організації семінарів, круглих столів, брифінгів за участю керівників та бухгалтерських працівників підприємств, установ та організацій. Підготовка відповідних методичних рекомендацій та іншіх видів друкованої продукції.
Забезпечення в Радомишльській ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області належної роботи щодо роз'яснення податкового законодавства, особистого прийому платників та громадян посадовими особами ДПІ, вжиття заходів щодо своєчасного та якісного розгляду їх звернень.
4. Ресурсне забезпечення та показники продуктивності Програми
Показниками ефективності програми є підвищення рівня якості послуг, що надаються платникам податків, зокрема створення комфортних умов та максимальне спрощення процедури декларування та сплати податків.
Показниками якості є розширення податкової бази за рахунок виведення доходів із тіньової економіки, руйнування схем ухилення від оподаткування, припинення діяльності суб'єктів господарювання з ознаками фіктивності. Зазначені показники планується досягти за рахунок розширення переліку послуг, що надаються платникам податків у центрах обслуговування платників з урахуванням їх потреб та побажань.