Вишевицька об'єднана територіальна громада
Житомирська область, Житомирський район

Посадові інструкції №-- «Посадова інструкція Начальника фінансово-економічного відділу-головного бухгалтера Вишевицької сільської ради»

Кількість переглядів: 542
Скликання: VIIІ скликання
Сесія: Сільського голови
Тип документу: Посадові інструкції
Дата: 07.06.2021
Номер документу: --
Назва документу: Посадова інструкція Начальника фінансово-економічного відділу-головного бухгалтера Вишевицької сільської ради
Прикріплені файли:
  1. Посадова інструкція начальника фінансово-економічного відділу-головного бухгалтера Вишевицької сільської ради (0.07 МБ)

  ЗАТВЕРДЖУЮ

Сільський голова

___________С.В.Гаврутенко

 07 червня 2021 р.

 

Посадова  інструкція

начальника фінансово-економічного відділу-головного бухгалтера

Вишевицької сільської ради

 

1. Загальні положення

  1.1. Начальник фінансово-економічного відділу -головний бухгалтер далі (головний бухгалтер) належить до категорії керівників.

  1.2. Головний бухгалтер призначається на посаду на конкурсній основі       та звільняється з посади  сільським головою з дотриманням вимог Кодексу законів про працю України.

 1.3. Підпорядковується сільському голові Вишевицької  сільської  ради .

 

2. Завдання та обов'язки

       Головний бухгалтер:

   2.1. Визначає,   формулює,  здійснює  і  координує  організацію  бухгалтерського   обліку господарсько-фінансової діяльності сільської ради.

   2.2. Здійснює   контроль   за   ефективним   використанням   матеріальних,   трудових    і фінансових ресурсів.

   2.3. Забезпечує раціональну організацію  обліку  і  звітності    в сільській раді   на    основі    централізації   та   автоматизації    обліково-обчислювальних робіт, прогресивних форм і методів бухгалтерського обліку і контролю, розроблення і здійснення заходів, які направлені на додержання фінансової дисципліни і зміцнення господарського розрахунку.

   2.4.  Застосовує загальнодержавну систему обліку, план рахунків, стандарти бухгалтерського обліку та інші нормативні документи  щодо ведення бухгалтерського обліку

   2.5. Організовує та контролює складання розрахунків щодо використання бюджетних коштів, своєчасність і правильність складання звітності.

   2.6. Здійснює контроль    за    додержанням    порядку    оформлення    первинних та бухгалтерських документів, розрахунків і платіжних зобов'язань, витрачанням фонду оплати праці, встановленням посадових окладів, за проведенням інвентаризацій основних засобів, нематеріальних  активів,  товарно-матеріальних  цінностей,  коштів,  документів,  розрахунків,
перевірок організації бухгалтерського обліку і звітності, документальних ревізій у підрозділах підприємства.

   2.7. Організовує складання щомісячного бухгалтерського обліку, квартальних та річних бухгалтерських звітів.

   2.8. Контролює правильність відображення в інвентаризаційній      відомості інвентаризаційних різниць (нестачі, надлишки), втрати та псування цінностей з обчисленням розміру збитків.

   2.9. Регулює розходження  фактичної наявності  цінностей з даними  бухгалтерського обліку, що були виявлені під час інвентаризації.

   2.10 Бере участь у проведенні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності за даними   бухгалтерського   обліку   і   звітності   з   метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, усунення непродуктивних витрат.

   2.11. Вживає заходів щодо запобігання нестач, незаконного витрачання коштів і товарно-матеріальних цінностей, порушень фінансового та господарського законодавства.

   2.12. Бере участь в оформленні матеріалів з нестач, крадіжок та псування цінностей, контролює подання в необхідних випадках матеріалів у слідчі і судові органи.

 2.13. Веде головну книгу, книги обліку асигнувань, касових та фактичних видатків.

  2.14. Веде  роботу,   яка  направлена  на  забезпечення   суворого   додержання штатної, фінансової і касової  дисципліни, кошторисів адміністративно-господарських та інших витрат, додержання законності списання з бухгалтерських балансів дебіторської заборгованості, нестач та інших втрат.

   2.15. Стежить за зберіганням бухгалтерських документів, оформленням і здаванням їх за встановленим порядком до архіву.

   2.16. Бере участь у роботі з удосконалення і розширення сфери дії внутрішньогосподарського розрахунку, в  розробленні  раціональної  планової  та  облікової документації, в організації впровадження засобів автоматизації обліково-обчислювальних робіт.  

   2.17. Надає   методичну   допомогу   працівникам   підрозділів   підприємства з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності та економічного аналізу.

   2.18. Повідомляє сільському  голові про всі виявлені недоліки в роботі бухгалтерії сільської ради, структурних підрозділів з обов'язковим поясненням причин їх виникнення, а також з пропозиціями щодо їх усунення.

   2.19. Керує працівниками бухгалтерії сільської  ради.

   2.20. Встановлює службові обов'язки для підпорядкованих йому працівників та вживає заходів для забезпечення їх виконання.

   2.21. Проводить інструктаж матеріально-відповідальних осіб з питань обліку та зберігання цінностей, що знаходяться на їх відповідальному зберіганні.

   2.22. Забезпечує на основі даних первинних документів і бухгалтерських записів своєчасне складання   бухгалтерської  та  податкової  звітності,  подання  її  за  встановленим   порядком відповідним органам:

   2.23. Веде облік касових операцій;

   2.24. Планує  і розподіляє  кошти  по усім видам соціальних допомог в межах затвердженного  кошторису, які виплачуються з місцевого бюджету:

        - надання інших пільг окремим категоріям громадян відповідно до

        законодавства;

        - надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку;

        - компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом

        окремим категоріям громадян;    

        - компенсаційні виплати  за пільговий проїзд окремих категорій

        громадян на залізничному транспорті;

        - пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок     

        Чорнобильської катастрофи;

        - оздоровлення та відпочинок дітей ( крім заходів з оздоровлення дітей,

        що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які

        постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи);

        - надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні

        послуги  громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з

        інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують

        сторонньої допомоги;

        - надання пільг населенню (крім ветеранів війни і праці, військової

        служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок

        Чорнобильської катастрофи), на оплату житлово-комунальних послуг

   2.25. Складає  і  здає:

     Звіт в УДКСУ у Радомишльському  районі про виконання загального та спеціального фонду кошторису установи  в розрізі КФК та КЕКВ ;

    Звіт до Головного Управління ДПС у Житомирській  області Радомишльської ДПІ

- опрацювання проектів на які виділяється субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально- економічного розвитку окремих територій;

- опрацювання проектів на які виділяється субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад

- ведення мережі розпорядників і одержувачів коштів місцевого бюджету

- ведення кореспонденції з вищестоящими органами;

- здійснює інші доручення сільського голови з питань фінансів.

 

3. Права

Головний бухгалтер має право:

     3.1. Діяти    від    імені    бухгалтерії сільської ради,    представляти        інтереси  сільської ради  у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами підприємства та іншими організаціями з господарсько-фінансових та інших питань.

3.2. Вносити на розгляд сільської ради пропозиції щодо покращення його діяльності.

3.3. Вимагати   та   отримувати   від   структурних   підрозділів  установ,  підприємства   необхідну інформацію.

3.4.   Вносити на розгляд сільського голови:

 Подання про призначення, переведення та звільнення з займаних посад працівників бухгалтерії.

Пропозиції:

—        про заохочення працівників, що відзначилися;

—        про притягнення до матеріальної та дисциплінарної відповідальності порушників виробничої та трудової дисципліни.

3.7.Самостійно вести листування зі структурними підрозділами установ, підприємств, а також з іншими організаціями з питань, які належать до компетенції бухгалтерії та не вимагають рішення сільського голови.

3.8.  Вимагати  від сільського голови (інших  керівників)  сприяння  у  виконанні головним бухгалтером обов'язків і реалізації прав, що передбачені цією посадовою інструкцією.

 

4. Відповідальність

   Головний бухгалтер несе відповідальність:

        4.1.За неякісне та несвоєчасне виконання посадових завдань та обов’язків, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу та її проходженням.

    4.2. Згідно ст. 23 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» за порушення законодавства про службу в органах місцевого самоврядування несе цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність.

         4.3. За невиконання правил внутрішнього трудового розпорядку несе дисциплінарну відповідальність згідно з трудовим законодавством про працю України.

5. Повинен знати:

5.1.  Конституцію України; Бюджетний кодекс України; Податковий кодекс України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про бухгалтерський облік», «Про запобігання корупції» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування.

5.2  Укази, розпорядження Президента України, постанови та розпорядження КМУ, розпорядчі документи, методичні матеріали  фінансових, контрольно-  ревізійних та податкових органів з організації бухгалтерського обліку і складання звітності, а також  інші  документи,  які  регулюють  господарсько-фінансову  діяльність   сільської ради  і перспективи її розвитку.

5.3. Організацію управління бухгалтерським обліком та звітністю.

5.4.    Положення та інструкції з  організації бухгалтерського обліку, правила його ведення.

5.5. Порядок оформлення операцій і організацію документообігу за розділами обліку.

5.6.  Методи    аналізу   господарсько-фінансової   діяльності    в сільській раді,    виявлення внутрішньогосподарських резервів.

5.7.  Правила розрахунків з дебіторами і кредиторами.

5.8. Порядок списання з бухгалтерських балансів недостач, дебіторської заборгованості та інших втрат.

5.9.   Правила  проведення  інвентаризацій   основних   засобів,   нематеріальних   активів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, документів, розрахунків.

5.10. Порядок і терміни складання бухгалтерських балансів і звітності.

5.11. Правила проведення перевірок і документальних ревізій; організацію господарського розрахунку.

5.12.  Інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування.

5.13. Передовий  досвід удосконалення господарсько-фінансової діяльності сільської ради.

5.14. Основні програми роботи на комп’ютері, сучасні технічні засоби і технології обліково-обчислювальної роботи.

 

6. Кваліфікаційні вимоги

6.1. На посаду головного бухгалтера призначається особа, яка має:

вищу освіту.  

6.2. Стаж бухгалтерської або фінансової роботи за професіями не менше 5 років.

6.3. Вільне володіння державною мовою.

 

7. Взаємовідносини (зв'язки) за посадою

    Для виконання обов'язків та реалізації прав головний бухгалтер взаємодіє:

7.1.  З  керівниками  всіх  структурних підрозділів  сільської ради  з  питань  фінансово-господарської діяльності установи:

       1.  Надання даних, необхідних для економічного планування, прогнозування та аналізу;

       2. Балансом та оперативних звітів про доходи та видатки, про використання бюджету;

       3. Розрахунків заробітної плати.

 7.2. З відповідальним за кадрову роботу — з питань підбору, прийняття на роботу, звільнення, переміщення матеріально-відповідальних осіб та працівників бухгалтерії сільської  ради.

                                                                        

        

Сільський голова                                                     Сергій ГАВРУТЕНКО

 

   Погоджено:

Юридичний відділ Вишевицької сільської ради

    Ця посадова інструкція може бути доповнена чи змінена. Функціональні обов’язки зазначені в цій посадовій інструкції та окремо не розробляються. Працівник в своїй роботі використовує копію цієї посадової інструкції.

Начальник юридичного відділу                                Оксана ВОЛГА

 

З інструкцією ознайомлена:                                                                                 

 

 

Начальник фінансово-економічного відділу                      Інна ГАРКАВА

 «_____» ____________   2021р.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядженням сільського голови                                                           

від  07.06.2021р. №66-К


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь