Вишевицька об'єднана територіальна громада
Житомирська область, Житомирський район

Посадові інструкції №-- «Посадова інструкція провідного спеціаліста фінансово-економічного відділу Вишевицької сільської ради»

Кількість переглядів: 799
Скликання: VIIІ скликання
Сесія: Сільського голови
Тип документу: Посадові інструкції
Дата: 07.06.2021
Номер документу: --
Назва документу: Посадова інструкція провідного спеціаліста фінансово-економічного відділу Вишевицької сільської ради
Прикріплені файли:
  1. Посадова інструкція провідного спеціаліста фінансово-економічного відділу Вишевицької сільської ради (0.02 МБ)

ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                Сільський голова

                                                                                 ___________С.В.Гаврутенко

 07 червня 2021 р.

 

Посадова інструкція

провідного спеціаліста фінансово-економічного відділу                    Вишевицької сільської ради

 

І. Загальні  положення

             Забезпечує реалізацію державної політики з питань фінансів, бюджету, організацію бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності, дотримання правил його ведення.

Підпорядковується безпосередньо начальнику відділу.

Призначається на посаду і звільняється з посади сільським головою.

Прийняття на дану посаду здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством.

В своїй практичній роботі керується Конституцією України, Указами Президента України, постановами та розпорядженнями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Регламентом роботи Вишевицької сільської ради , документами Міністерства фінансів України, Міністерства  соціальної політики України, наказами Державного казначейства України, розпорядженнями, Положенням про фінансово-економічний відділ Вишевицької сільської ради.

                                    II. Повинен знати

Конституцію України; акти законодавства та нормативні документи щодо державної служби; Укази Президента України; постанови Кабінету Міністрів України; методичні , нормативні та інші керівні документи органів державного управління, органів Державного казначейства; фінансових та контрольно-ревізійних органів з організації бухгалтерського обліку і складання звітності; практику застосування законодавчих і нормативних актів щодо напрямів діяльності відділу; державну політику у відповідній сфері управління; основи економіки, організації праці  управління; порядок документального оформлення в бухгалтерському обліку облікових показників; методи економічного аналізу;  фінансове та господарське законодавство; правила ділового етикету; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

 

III. Завдання та обов’язки

          

         Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо організації бухгалтерського обліку, фінансової та бюджетної звітності та  дотримання правил його ведення.

Здійснює:     

    - прийом і контроль первинної документації по закладах, що належать до Вишевицької сільської ради і забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься в первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку;

       - веде реєстрацію юридичних та фінансових зобов’язань, платіжних доручень;

-  виконує інші доручення начальника відділу;

- підготовка та подання документів до фінансово-економічного  відділу  при формуванні місцевого бюджету;

      - ведення  розрахунків з постачальниками за придбані цінності та виконані роботи;

- готує та подає до органів державної казначейської служби документи щодо видатків та перерахувань, готує юридичні, фінансові зобов’язання, платіжні доручення та розподіл щодо направлення коштів на субвенції.

-готує дані для складання балансу й оперативних зведених звітів щодо руху грошових коштів за відповідний період, дебіторської і кредиторської заборгованості з постачальниками;

-здійснює прийом, аналіз і контроль накладних, щомісячних звітів з руху продуктів харчування, табелів обліку відвідування в закладах шкільної та дошкільної освіти, розташованих на території Вишевицької сільської ради, і готує та проводить опрацювання, а також складання встановленої бухгалтерської звітності з дотриманням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності підприємства;

-веде облік придбаних та використаних продуктів харчування;

-здійснює нарахування та перерахування батьківської плати по дошкільних  закладах та школі;

-готує періодичну звітність у встановлені терміни, оформлює її відповідно до встановленого порядку;

-готує дані для складання балансу й оперативних зведених звітів про надходження і витрату продуктів харчування, дебіторської і кредиторської заборгованості із батьківської плати;

-надає методичну допомогу працівникам закладів з питань бухгалтерського обліку.

-своєчасно та повністю відображає в касовій книзі рух операцій з готівковими коштами, відривний аркуш касової книги з підтверджуючими документами залучає до меморіального ордеру;

-складає накопичувальні відомості  за касовими операціями  та передає їх до занесення в «Журнал-головну»;

-здійснює реєстрацію прибуткових та видаткових ордерів в журналі реєстрації прибуткових та видаткових ордерів;

- приймає за оформленими прибутковими касовими ордерами готівку;

-здійснює оформлення та передачу відомостей про заробітну плату та інші виплати до банків, які співпрацюють з Вишевицькою сільською радою;

-здійснює складання бухгалтерських проводок та їх рознесення в меморіальні ордери 1,11.12,15.

 

Забезпечує:

     - внесення кошторисів до програми, внесення змін та своєчасне їх подання до бюджетного  та управління державної казначейської служби;   

   - забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься в первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку та готує дані для включення їх до бюджетної та фінансової звітності;

  

Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку. Виконує інші доручення начальника відділу та сільського  голови.

На час відсутності начальника відділу за розпорядженням сільського голови виконує його обовязки.

          

IV. Права

Має право:

         -  користуватися правами і свободами, передбаченими Конституцією України та іншими актами законодавства;

-  на соціальний і правовий захист відповідно до свого статусу;

           -  брати участь у нарадах та зборах трудового колективу сільської ради;

          - запрошувати і одержувати необхідні матеріали і документи, що відносяться до посадових обов’язків.

          - вступати у взаємостосунки з підрозділами сторонніх установ і організацій для вирішення оперативних питань службової діяльності, що входить у функціональні обов’язки провідного спеціаліста;

          - представляти інтереси сільської ради в сторонніх організаціях з питань, що відносяться до функціональних обов’язків провідного спеціаліста;

           - вимагати від начальника відділу реалізації прав, що передбачені цією інструкцією, для кваліфікованого виконання своїх обов’язків;

          - вносити на розгляд сільського голови, виконкому сільської ради пропозиції про покращення вирішення питань, віднесених до власної компетенції, по усуненню виявлених порушень та недоліків.

 

         V. Відповідальність

Провідний спеціаліст несе відповідальність:

1.За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов’язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки службовця та обмежень, пов’язаних з прийняттям на державну службу, інші порушення службової дисципліни в межах, визначених чинним законодавством України про органах місцевого самоврядування та про працю.

2. За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.

 

VI. Кваліфікаційні вимоги

-  вимоги до стажу роботи не менше 3 роки;

- вільне володіння державною мовою.

 

VII. Взаємовідносини за посадою

 

1. Взаємодіє зі структурними підрозділами сільської ради, підпорядкованими організаціями, державними органами, що належать до компетенції відділу.

2. Одержує в установленому порядку від структурних підрозділів сільської ради,  підприємств, установ та організацій документи та інші матеріали необхідні для виконання покладених на відділ завдань.

 

 Начальник фінансово-економічного відділу                     Інна ГАРКАВА

 

   Погоджено:

Юридичний відділ Вишевицької сільської ради

Ця посадова інструкція може бути доповнена чи змінена. Функціональні обов’язки зазначені в цій посадовій інструкції та окремо не розробляються. Працівник в своїй роботі використовує копію цієї посадової інструкції.

Начальник юридичного відділу                                Оксана ВОЛГА

 

З інструкцією ознайомлена:                                                                                 

 Провідний спеціаліст                                               Майя КОСТЮК

«_____» ____________   2021р.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядженням сільського голови                                                           

від  07.06.2021р. №66-К


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь