Посадові інструкції №-- «Посадова інструкція Головного спеціаліста відділу фінансів --»
Скликання: | VIIІ скликання |
Сесія: | Сільського голови |
Тип документу: | Посадові інструкції |
Дата: | 29.01.2021 |
Номер документу: | -- |
Назва документу: | Посадова інструкція Головного спеціаліста відділу фінансів -- |
Прикріплені файли: |
ВИШЕВИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
Головний спеціаліст відділу
1.Загальна частина
1.1.Головний спеціаліст є посадовою особою Вишевицької сільської ради, призначається на посаду начальником відділу фінансів у встановленому законом порядку. Призначення на посаду здійснюється на конкурсній основі.
1.2.На посаду головного спеціаліста призначаються особи, які мають повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
1.3.Головний спеціаліст відділу безпосередньо підпорядкований начальнику відділу фінансів.
1.4.У своїй діяльності головний спеціаліст керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про засади запобігання та протидії корупції", іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; указами та розпорядженнями Президента України, постановами Верховної Ради України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими підзаконними нормативно-правові актами; цією посадовою інструкцією.
1.5. Головний спеціаліст повинен знати: Конституцію України; Бюджетний кодекс України, закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про засади запобігання та протидії корупції", інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері; державну мову.
2. Завдання та обов’язки
Головний спеціаліст відділу:
2.1. Забезпечує в межах своєї компетенції реалізацію на території сільської ради завдань державної бюджетної політики в частині доходів.
2.2. Аналізує показники програми соціально – економічного та культурного розвитку села та враховує їх при складанні проекту сільського бюджету по доходах.
2.3. Здійснює при формуванні бюджету та складанні прогнозу на два наступні бюджетні роки необхідні розрахунки до проекту бюджету та у процесі виконання сільських бюджетів за участю органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету, прогнозування та аналіз податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, частини чистого прибутку (доходу) комунальних підприємств та їх об'єднань, що вилучаються до бюджету, плати за розміщення тимчасово вільних коштів сільського бюджету, надходжень від орендної плати за користування майном, що перебуває у комунальній власності, коштів від реалізації безхазяйного майна, знахідок, спадкового майна, майна, одержаного територіальною громадою в порядку спадкування чи дарування, коштів від відчуження майна, що перебуває у комунальній власності, збору за першу реєстрацію транспортних засобів, штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, інших надходжень.
2.4. Приймає участь у підготовці проекту рішення про сільський бюджет та необхідних до нього матеріалів для подання на розгляд виконавчому комітету та для затвердження сільській раді.
2.5. Здійснює щоденний аналіз надходжень податків і зборів до сільського бюджету та подає сільському голові для відома та реагування.
2.6. Здійснює аналіз надходжень, сум податкового боргу та переплат по закріплених за ним доходних джерелах та підприємств комунальної форми власності на підставі отриманої від територіальних органів державної податкової служби та державної казначейської служби звітності, використовує зазначені дані в практичній роботі, вносить відповідні пропозиції.
2.7. Складає тимчасовий розпис та річний і помісячний розпис доходів сільського бюджету загального і спеціального фондів по закріплених за ним доходних джерелах, організовує його виконання.
2.8. Здійснює аналіз надходжень податків і зборів (обов’язкових платежів) та інших доходів, податкового боргу та переплат, на підставі отриманої від територіальних органів державної податкової служби та державної казначейської служби місячної і квартальної звітності та використовує їх в практичній роботі.
2.9. Готує в межах повноважень зауваження та пропозиції до проектів рішень, які надходять на погодження від інших відділів сільської ради.
2.10. Розглядає звіти про виконання сільських бюджетів по доходах, які надані територіальним органом Державної казначейської служби, та бере участь у підготовці необхідних матеріалів до річного звіту.
2.11.Готує пропозиції щодо доцільності запровадження на території села місцевих податків і зборів відповідно до чинного законодавства.
2.12. Готує пропозиції про доцільність надання пільг зі сплати податків і зборів до сільського бюджету за доходними джерелами сільського бюджету.
2.13. Уносить в межах функціональних повноважень пропозиції до проектів та чинних законодавчих і нормативних актів з питань податкової та бюджетної політики.
2.14. Виконує доручення сільського голови, завдання Міністерства фінансів України, облдержадміністрації, сільської ради та її виконавчого комітету у межах посадових обов’язків та компетенції відділу.
2.15. Розглядає в межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій, опрацьовує запити і звернення депутатів місцевих рад.
2.16. Бере участь у формуванні показників сільського бюджету їх виконанні з видатків на житлово-комунальне господарство, землеустрій, інші послуги, пов'язані з економічною діяльністю, запобігання та ліквідація надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха, в тому числі що здійснюються за рахунок субвенцій з інших бюджетів.
2.17. Здійснює аналіз показників програм з видатків на житлово-комунальне господарство, землеустрій, інші послуги, пов'язані з економічною діяльністю, запобігання та ліквідація надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха, і враховує їх при складанні проекту сільського бюджету.
2.18. Готує пропозиції про включення бюджетного запиту по видатках на житлово-комунальне господарство, землеустрій, інші послуги, пов'язані з економічною діяльністю, запобігання та ліквідація надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха до проекту сільських бюджетів.
2.19. Бере участь у складанні річного та помісячного розпису асигнувань загального та спеціального фондів сільського бюджету, складенні лімітних довідок та доводить їх до відома головного розпорядника коштів за відповідними напрямками діяльності.
2.20. Уживає заходів до підприємств, організацій, установ з питання цільового та ефективного використання бюджетних коштів за видатками на запобігання та ліквідація надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха, освіти, культури в тому числі що здійснюються за рахунок субвенцій з інших бюджетів.
2.21. У межах наданих повноважень брати участь у підготовці інформаційних матеріалів, доповідних про стан виконання бюджету сільської ради, проектів рішень сільської ради, її виконавчого комітету та розпоряджень сільського голови.
2.22. За дорученням керівництва бере участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій з питань, що належать до його компетенції.
2.23. Розглядає листи та заяви від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій, громадян за напрямом діяльності.
Обов’язком головного спеціаліста також є:
- збереження державної таємницi, iнформацiї про громадян, що стала відома пiд час виконання службових обов’язків, а також іншої iнформацiї, яка згідно з законодавством не пiдлягає розголошенню;
- постійне вдосконалення органiзацiї своєї роботи i підвищення професійної квалiфiкацiї;
- сумлiнне виконання cвоїх службових обов’язкiв, iнiцiатива i творчiсть у роботi;
- шанобливе ставлення до громадян, керiвникiв i спiвробiтникiв, дотримання високої культури спiлкування, не допускати дiй i вчинкiв, якi можуть зашкодити інтересам громади; спецiалiст повинен дiяти у межах cвоїх повноважень. У разi одержання доручення, яке суперечитъ чинному законодавству, зобов'язаний невiдкладно у письмовiй формi доповiсти про це посадовiй особi, яка дала доручення, а в разi наполягання на його виконаннi – повiдомити уповноважену особу з питань запобігання корупції, юридиний відділ та вищу за посадою особу.
За призначенням начальника відділу та власною згодою виконувати обов'язки тимчасово відсутнього працівника.
Виконувати іншу роботу, що передбачена положенням про відділ та чинним законодавством
3. Права
Головний спеціаліст має право:
3.1. За дорученням керівництва представляти інтереси відділу в органах державної влади та місцевого самоврядування, в інших органах.
3.2. Готувати запити та отримувати в установленому законодавством порядку від центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, банків та інших фінансових установ усіх форм власності пояснення, матеріали та інформацію з питань, що виникають під час складання, розгляду, затвердження і виконання сільського бюджету та звітування про його виконання.
3.3. Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу.
3.4. На повагy особистої гiдностi, справедливе i шанобливе ставлення до себе з боку керiвникiв, спiвробiтникiв i громадян. На оплату працi залежно вiд посади, яку займає, якості, досвiду та стажу роботи. Вимагати службового розслiдування з метою зняття безпiдставних звинувачень або пiдозри. На здоровi, безпечнi та належні для високопродуктивної роботи умови працi. На соцiальний i правовий захист відповідно до його статусу. Захищати свої законнi права та інтереси у вищестоящих органах влади та у судовому порядку.
3.5. Інші права, передбачені чинним законодавством України.
4. Відповідальність
Головний спеціаліст несе відповідальність за:
4.1. Неякісне та несвоєчасне виконання розпорядчих та інструктивних документів, які є обов’язковими відповідно до регламентів сільської ради та її виконавчого комітету.
4.2. Неякісне або несвоєчасне виконання посадових завдань та обов’язків.
4.3. Недостовірність даних, наданих керівництву, вищим органам.
4.4. Порушення Правил внутрішнього трудового розпорядку та трудової дисципліни.
За перевищення своїх повноважень, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки, недотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, інструкцій по охороні праці та протипожежній безпеці.
При порушенні Законів України несе цивільну, матеріальну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно чинного законодавства.
Начальник відділу фінансів Олена КОСТЮК
Погоджено:
Юридичний відділ Вишевицької сільської ради
Ця посадова інструкція може бути доповнена чи змінена. Функціональні обов’язки зазначені в цій посадовій інструкції та окремо не розробляються. Працівник в своїй роботі використовує копію цієї посадової інструкції.
Начальник юридичного відділу Оксана ВОЛГА
З інструкцією ознайомлена:
Головний спеціаліст ______________
«_____» ____________ 2021 р.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ відділу фінансів
№