A A A K K K
для людей із порушенням зору
Вишевицька об'єднана територіальна громада
Житомирська область, Житомирський район

Відкрите звернення жителів Вишевицької сільської об’єднаної територіальної громади до голови Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування Клочка А. А.

Дата: 07.04.2020 21:29
Кількість переглядів: 476

Відкрите звернення жителів Вишевицької сільської об’єднаної територіальної громади до голови Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування Клочка Андрія Андрійовича

 

 

Шановний Андрію Андрійовичу, знаючи Вашу фаховість, професійність та людяність, звертаємося з проханням захистити інтереси жителів громад Житомирської області та ПОСПРИЯТИ ПЕРЕДБАЧЕННЮ У СИСТЕМІ АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УСТРОЮ СУБРЕГІОНАЛЬНОГО РІВНЯ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ ФОРМУВАННЯ П’ЯТИ РАЙОНІВ, У ТОМУ ЧИСЛІ МАЛИНСЬКОГО З АДМІНІСТРАТИВНИМ ЦЕНТРОМ У М. МАЛИНІ.

 

На жаль, Міністерством розвитку громад та територій України при формуванні даного плану було знехтувано інтересами громад Житомирщини та запропоновано створити в області 4 райони: Житомирський, Бердичівський, Коростенський, та Новоград-Волинський. Про це повідомлено 26 березня під час відеонаради щодо цього питання, організованої Міністерством.

 

Вважаємо такий підхід абсолютно необґрунтованим, оскільки порушуються права громадян на доступ до державних відомств та установ, створюються додаткові незручності в логістиці, блокується розвиток інфраструктурних об’єктів. Та і цілком не дотримується головне завдання реформи – сталий розвиток територій. При формуванні 4 районів мешканцям нинішнього Малинського району та нашого Радомишльського доведеться добиратися до нового адмінцентру за 100-150 км. Це зовсім не те, чого всі так чекають від змін!

 

Крім того, таким чином значно підривається авторитет як самої політичної сили «Слуга народу», так і Президента України Володимира Зеленського. Ви, як ніхто розумієте, що рейтинг партії напряму залежить від тих покращень, соціальних та матеріальних благ, що створюються у нашій державі. Впевнені, якщо дане рішення залишиться без змін мешканці нашого району не підтримають Вашу партію на місцевих виборах.

 

Маємо надію, що рішення Міністерства спонтанне, обумовлене відсутністю можливості глибше розібратися в ситуації, вивчити думки місцевих мешканців, попрацювати з відповідною документацією через карантин. Адже мало хто хоче робити щось проти волі своїх же громадян. Зараз і так перед всіма нами стоять надзвичайно серйозні виклики, спричинені коронавірусом. Ми маємо ще більше об’єднуватися, а не ухвалювати рішення, які нас роз’єднують.

 

Впевнені, володіючи всією глибиною даної ситуації Володимир Олександрович не дозволив би так ображати представників Житомирщини, у тому числі і Радомишльського району, і зробив би все для блага людей, оскільки саме про це зазначав і продовжує зазначати у своїх заявах та зверненнях. Напевно, і не хотілося б Президенту, щоб дане необґрунтоване помилкове рішення негативно вплинуло на його авторитет, бо все, що стосується державної влади асоціюється саме з ним!

 

Важливо зазначити, що Житомирська обласна державна адміністрація за погодженням з Житомирською обласною радою подавала у Мінтериторій пропозиції, де передбачено створення п’яти проектних районів: Житомирського, Бердичівського, Коростенського, Малинського та Новоград-Волинського. Міністерством же було зауважено, що Малинський район у запропонованому форматі є замалим, а чисельність населення району є меншою, ніж передбачено методичними рекомендаціями (не менше 150 тисяч осіб постійного населення). Житомирська ОДА запропонувала вирішити це питання шляхом оптимізації меж та території Житомирського району та укрупненням Малинського району. І це повністю відповідає вимогам Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2014 р.

 

Потреби доводити спроможності Малину бути адміністративним центром району немає. Факти говорять самі за себе! Місто є одним з п’яти міст обласного значення, одним з найбільших міст Житомирської області, чисельність населення якого становить більше 26 тисяч осіб. Малин має розвинену транспортну інфраструктуру, яка включає залізничні та автомобільні сполучення. У місті розташовані територіальні підрозділи державних органів, функціонують ряд загальноосвітніх та професійних навчальних закладів, заклади охорони здоров’я. Отож, як бачимо, місто має достатній економічний потенціал для того, аби виконувати функцію адміністративного центру субрегіонального рівня.

НАША СІЛЬСЬКА ОБ’ЄДНАНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА, ЯКА БУЛА СТВОРЕНА В ПРОЦЕСІ ОБ’ЄДНАННЯ 4-ЬОХ СІЛЬСЬКИХ РАД З АДМІНІСТРАТИВНИМ ЦЕНТРОМ У С. ВИШЕВИЧІ, МАЄ ПЛОЩУ В 111,92 КМ², КІЛЬКІСТЬ НАСЕЛЕННЯ СТАНОВИТЬ МАЙЖЕ 3 ТИС. ОСІБ, ВИСТУПАЄ ТІЛЬКИ ЗА ЗБЕРЕЖЕННЯ МИЛИНСЬКОГО РАЙОНУ.

 

АРГУМЕНТАЦІЯ ДУЖЕ ПРОСТА - ВІДСТАНЬ ВІД С. ВИШЕВИЧІ ДО М. МАЛИНА СКЛАДАЄ 26,6 КМ, А ВІДСТАНЬ ВІД
С. ВИШЕВИЧІ ДО М. КОРОСТЕНЯ ВТРИЧІ БІЛЬШЕ – 85 КМ. А ВІД КРАЙНІХ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ ОТГ ЦЯ ВІДСТАНЬ Є ЗНАЧНО БІЛЬШОЮ – БІЛЬШЕ 88 КМ., ЩО СВІДЧИТЬ ПРО НАДМІРНУ ВІДДАЛЕНІСТЬ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ ДО М. КОРОСТЕНЯ, ВИЗНАЧЕНОГО ЯК АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЦЕНТР АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ОДИНИЦІ СУБРЕГІОНАЛЬНОГО (РАЙОННОГО) РІВНЯ, ДО ЯКОГО ЗАПЛАНОВАНО ВІДНЕСТИ Й ТЕРИТОРІЮ ВИШЕВИЦЬКОЇ ОТГ. ЦЕ СПРИЧИНИТЬ НЕ ЛИШЕ ПРОБЛЕМУ ТРАНСПОРТНОЇ ДОСТУПНОСТІ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ, А Й ПРОБЛЕМУ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЦІЄЇ ТЕРИТОРІЇ МАЙБУТНЬОГО КОРОСТЕНСЬКОГО РАЙОНУ ЯК АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ОДИНИЦІ СУБРЕГІОНАЛЬНОГО (РАЙОННОГО) РІВНЯ.

 

У РАЗІ Ж УТВОРЕННЯ ЛИШЕ ЧОТИРЬОХ РАЙОНІВ, БЕЗ МАЛИНСЬКОГО, ЗНАЧНА КІЛЬКІСТЬ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ, У ТОМУ ЧИСЛІ І НАСЕЛЕННІ ПУНКТИ НАШОЇ ГРОМАДИ, БУДУТЬ НАДМІРНО ВІДДАЛЕНІ ВІД АДМІНІСТРАТИВНИХ ЦЕНТРІВ, ЩО СПРИЧИНИТЬ ПРОБЛЕМУ ТРАНСПОРТНОЇ ДОСТУПНОСТІ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ.За такої конфігурації:

- у Бердичівському районі з чисельністю населення 169,3 тис. осіб та площею 3260 кв. км. відстань найвіддаленішого населеного пункту до центру складатиме 75 км.;

- у Житомирському районі з чисельністю населення 611,2 тис. осіб та площею 10031 кв. км. відстань найвіддаленішого населеного пункту до центру складатиме 82 км;

- у Коростенському районі з чисельністю населення 254,7 тис. осіб та площею 10979 кв. км. відстань найвіддаленішого населеного пункту до центру складатиме 139 км.!;

- у Новоград-Волинському районі з чисельністю населення 180,3 тис. осіб та площею 5562 кв. км. відстань найвіддаленішого населеного пункту до центру складатиме 99 км.

Отже, за такого розподілу на округи Житомирський район складатиме 50% населення області, а Коростенський район – 37% території області. Маючи площу території в 10979 кв. м., про яку оптимальну зону доступності Коростенського району, як того передбачають Методичні рекомендації, можна говорити?

 

Андрію Андрійовичу, ми ДУЖЕ СПОДІВАЄМОСЯ НА ВАС! Впевнені, Ваші професіоналізм, розум та виваженість допоможуть довести всім, від кого залежить дане рішення, що підстав для збереження Малинського району більше, ніж достатньо!

Збереження Малинського району – дійсно виважена розумна позиція на користь людей!

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь