A A A K K K
для людей із порушенням зору
Вишевицька об'єднана територіальна громада
Житомирська область, Житомирський район

Вишевицька сільська рада 16.12.2020 р. оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу фінансів Вишевицької сільської ради.

Дата: 16.12.2020 10:45
Кількість переглядів: 382

 

                                 Оголошення про конкурс

 

         Вишевицька сільська рада 16.12.2020 р. оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника   відділу фінансів Вишевицької сільської ради.
Вимоги до
кандидатів:
-     громадянство України;
-     
освіта повна вища бухгалтерська (економічна)  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, (спеціаліста);
-
    стаж роботи в органах місцевого самоврядування за фахом не менше як 2 роки або стаж керівної роботи за фахом в інших сферах не менше як 5 років;
-     вільне володіння державною мовою;
-     
знання Конституції України, Законів України;

  • вільне володіння комп'ютером;
  • досвід роботи в спеціалізованих бухгалтерських програмах (АІС – місцеві бюджети, М.Е.D.О.С., та ін.);
  • знання діловодства.
             Особи, які бажають брати участь у конкурсі, подають такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

- згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації; про присвоєння категорії;
-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;
- копію паспорта громадянина України, ідентифікаційного коду;

      - копію трудової  книжки;
      -
 копію військового квитка (для військовослужбовців або 

       військовозобов'язаних);
       Документи приймаються юридичним відділом упродовж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: 12214, Житомирська обл.., Радомишльський р-н., с.Вишевичі, вул. Миру
, 18.

       Строк подачі документів до 15.01.2021 року,  до 15:00 год. 
      Додаткова інформація стосовно основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається по тел: (04132) 7-12-41.
      Від громадян, які досягли граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування (65 років), заяви для участі у конкурсі не приймаються.
Конкурсна комісія
.

 

  

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь