A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Вишевицька об'єднана територіальна громада
Житомирська область, Житомирський район

Вишевицька сільська рада 16.12.2020 р. оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу фінансів Вишевицької сільської ради.

Дата: 16.12.2020 10:45
Кількість переглядів: 64

 

                                 Оголошення про конкурс

 

         Вишевицька сільська рада 16.12.2020 р. оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника   відділу фінансів Вишевицької сільської ради.
Вимоги до
кандидатів:
-     громадянство України;
-     
освіта повна вища бухгалтерська (економічна)  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, (спеціаліста);
-
    стаж роботи в органах місцевого самоврядування за фахом не менше як 2 роки або стаж керівної роботи за фахом в інших сферах не менше як 5 років;
-     вільне володіння державною мовою;
-     
знання Конституції України, Законів України;

  • вільне володіння комп'ютером;
  • досвід роботи в спеціалізованих бухгалтерських програмах (АІС – місцеві бюджети, М.Е.D.О.С., та ін.);
  • знання діловодства.
             Особи, які бажають брати участь у конкурсі, подають такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

- згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації; про присвоєння категорії;
-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;
- копію паспорта громадянина України, ідентифікаційного коду;

      - копію трудової  книжки;
      -
 копію військового квитка (для військовослужбовців або 

       військовозобов'язаних);
       Документи приймаються юридичним відділом упродовж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: 12214, Житомирська обл.., Радомишльський р-н., с.Вишевичі, вул. Миру
, 18.

       Строк подачі документів до 15.01.2021 року,  до 15:00 год. 
      Додаткова інформація стосовно основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається по тел: (04132) 7-12-41.
      Від громадян, які досягли граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування (65 років), заяви для участі у конкурсі не приймаються.
Конкурсна комісія
.

 

  

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь