A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Вишевицька об'єднана територіальна громада
Житомирська область, Житомирський район

Захист дітей від шкідливого контенту в медіа

Дата: 18.03.2021 21:05
Кількість переглядів: 14

Медійні проекти Ради Європи в Україні

 

Країна має зобов’язання гармонізувати медійне законодавство відповідно до стандартів Ради Європи як країна-член організації та імплементувати Директиву ЄС про аудіовізуальні медіапослуги згідно з Угодою про асоціацію.

Як захистити дітей від шкідливого контенту у медіа відповідно до стандартів Ради Європи та вимог Директиви ЄС про аудіовізуальні медіапослуги?

Вживати заходів для унеможливлення доступу дітей до контенту, що може зашкодити їх фізичному, психічному або моральному розвитку.

Використовувати системи, що позначають та попереджають про потенційно шкідливий характер контенту аудіовізуальних медіа.

Не опрацьовувати персональні дані неповнолітніх з комерційною метою.

Підвищувати медіаграмотність дітей за допомогою навчальних програм.

В преамбулі до ДИРЕКТИВИ (ЄС) 2018/1808 ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ ТА РАДИ від 14 листопада 2018 року йдеться:

На національному та міжнародному рівнях існують деякі широко визнані дієтологічні рекомендації, наприклад, рекомендовані Європейським регіональним бюро Всесвітньої організації охорони здоров’я набори поживних речовин для того, щоб диференціювати продукти на основі їхнього поживного складу в рамках орієнтованої на дітей телевізійної реклами харчових продуктів. Держави-учасниці слід заохочувати до забезпечення ефективного застосування само- й співрегулювання, у тому числі через кодекси етики, аби підвищити захищеність дітей від аудіовізуальних комерційних повідомлень про харчові продукти та напої, які мають високий вміст солі, цукрів, жиру, насичених жирів, трансжирних кислот або іншим чином не відповідають таким національним чи міжнародним дієтологічним стандартам.

Аналогічним чином, Держави-учасниці слід заохочувати до забезпечення того, аби само- й співрегуляторні кодекси поведінки застосовувалися з метою дієвого захисту дітей і неповнолітніх від аудіовізуальних комерційних повідомлень про алкогольні напої. На рівні ЄС і на національному рівні існують певні само- або співрегуляторні системи з метою забезпечити відповідальне ставлення до реклами алкогольних напоїв, у тому числі в аудіовізуальних комерційних повідомленнях. Ці системи варто заохочувати і надалі, особливо якщо вони спрямовані на те, щоб аудіовізуальні комерційні повідомлення про алкогольні напої супроводжувалися рекомендаціями стосовно помірного вживання алкоголю.

Важливо, щоб неповнолітні були надійно захищені від впливу аудіовізуальних комерційних повідомлень, пов’язаних із рекламуванням азартних ігор. У цьому контексті, на рівні ЄС і на національному рівні існують певні само- або співрегуляторні системи, покликані забезпечити відповідальне ставлення до рекламування азартних ігор, у тому числі в аудіовізуальних комерційних повідомленнях.

Деталі – в інфографіці.

Корсині лінки в коментарях.

Візуалізацію створено в межах проєкту «Європейський Союз та Рада Європи працюють разом для підтримки свободи медіа в Україні» (http://bit.ly/3a1J2uS), який має на меті зміцнити роль медіа, їхню свободу та безпеку, а також суспільне мовлення як інструментів для досягнення консенсусу в українському суспільстві.

#прямуєморазом #радаєвропи

До уваги

Комітет гуманітарної та інформаційної політики

 Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення     

За матеріалами https://www.facebook.com/CoEUPSIS/photos/a.593996554034741/3300852966682406 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь