Зекономити час та зробити життя зручнішим і мобільнішим громадянам, підприємцям та бухгалтерам допоможе електронний кабінет.
Радомишльська державна податкова інспекція Головного управління ДПС у Житомирській області інформує платників про переваги користування безкоштовним електронним сервісом Державної податкової служби України «Електронний кабінет платника» (ЕКП). Сервісом можна скористатись цілодобово як з персональних комп’ютерів, так і з смартпристроїв. Функціонування ЕКП дозволяє вирішувати чимало питань в органах ДПС дистанційно, не відвідуючи Центри обслуговування платників, що значно економить час та надає можливість уникнути черги.
За допомогою цього сервісу можна здійснювати листування з органами ДПС в режимі on-line, формувати та надсилати електронні документи, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків та ін., перевіряти стан поданої звітності, вести документообіг та сплачувати податки в мережі інтернет тощо.
Електронний кабінет платника податків є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної податкової служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Він складається із загальнодоступної відкритої частини, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача, та приватної частини (особистого кабінету).
Для ознайомлення користувачів з роботою ЕКП функціонує розділ «Допомога», який є доступним як у відкритій так і у приватній частині кабінету. Даний розділ детально ознайомить користувача із роботою Електронного кабінета платника та кожним із його сервісів.
У відкритій частині ЕКП можна ознайомитись з новинами в оподаткуванні та роботі ДПСУ, ознайомитись з бланками податкової звітності та іншими документами, що подаються до податкових органів, ознайомитись з договорами про визнання електронних документів. У цій частині доступні сервіси «Календар» (терміни подання звітності та сплати податків), «Контакти» (інформація щодо діючих ЦОП) та «Реєстри» (відкрита інформація з різних податкових реєстрів).
Приватна частина «ЕКП» включає такі сервіси, як «Облікові дані платника» (інформація контролюючого органу щодо реєстраційних та облікових даних платника), сервіси «Перегляд звітності» (перегляд раніше поданої звітності незалежно від способу її подання) та «Введення звітності», сервіси «Вхідні/вихідні документи» та «Листування з ДПС», сервіс «Заяви, запити для отримання інформації», сервіс «Стан розрахунків з бюджетом». Також працюють окремі сервіси для платників ПДВ («СЕА ПДВ», «Показники СМКОР», «СЕА РП», «Реєстрація ПН/РК», «ЄРПН»).
Для фізичних осіб створено можливість за допомогою різних платіжних систем (Portmone, EasyPay, LiQPay) сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти.
Окремо створений Сервіс «ЕК для громадян». Працює в режимі приватної частини. Даний сервіс дозволяє громадянам перевірити загальну інформацію про себе як платника податків та про об’єкти оподаткування, переглянути повідомлення про обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання, подати податкову декларацію про майновий стан та доходи, подати запит про суми виплачених доходів, подати облікову картку фізичної особи – платника податків за формою 1-ДР для отримання РНОК ПП вперше, подати заяву про внесення змін до ДРФО (5-ДР).
Зазначений сервіс також надає можливість скористуватись роботою та послугами Порталу електронних послуг ПФУ.
Вхід до приватної частини «Електронного кабінету» здійснюється за адресою cabinet.tax.gov.ua з використання електронного цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів
У ЗВ’ЯЗКУ З КАРАНТИННИМИ ОБМЕЖЕННЯМИ РЕКОМЕНДУЄМО ВИКОРИСТОВУВАТИ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ.
У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, платники податків мають можливість звернутися до ДПС за телефоном: 0-800-501-007 (напрямок «0»),
до Радомишльської ДПІ за телефоном 04132-4-24-35
або до модератора ЦОП.