A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Вишевицька об'єднана територіальна громада
Житомирська область, Житомирський район

Як оформити електронний підпис?

Дата: 09.07.2021 15:39
Кількість переглядів: 83

Щоб скористатися цифровими сервісами або е-документообігом, вам треба мати електронний підпис. Це нескладно: розповідаємо, як зручно та швидко отримати персональний е-підпис.

Чимало українців вважають отримання електронного підпису складним процесом. Насправді це не так важко. Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — те, що раніше називали ЕЦП (Електронний цифровий підпис), можна отримати абсолютно безкоштовно. Це доступно в онлайн і в офлайн.

Щоб отримати підпис офлайн, вам потрібно особисто звернутися до одного з надавачів послуги. Для цього заповніть реєстраційну форму та вкажіть паспортні дані й номер платника податків.

Перелік надавачів електронних довірчих послуг тут.  Зокрема, безкоштовно надають підпис Інформаційно-довідковий департамент Державної податкової служби та АЦСК МВС. Під час карантину радимо використовувати попередній запис.

Отримати підпис в онлайн набагато зручніше: цей спосіб діє для клієнтів ПриватБанку. Деталі за посиланням.

Отримати підпис можуть як фізичні особи, так і ФОП.

Також е-підписи надає ДП Дія. Для отримання підпису придбайте сертифікат кваліфікованого електронного підпису в одному із пунктів надання послуг. Деталі тут.

Довідково: ще більше про е-підпис ви можете дізнатися з безкоштовного освітнього серіалу на пратформі Дія.

Джерело: http://zhytomyr-rda.gov.ua/iak-oformyty-elektronnyj-pidpys/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь