A A A K K K
для людей із порушенням зору
Вишевицька об'єднана територіальна громада
Житомирська область, Житомирський район

Вишевицька сільська рада 05.08.2022 року оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника фінансово-економічного відділу Вишевицької сільської ради.

Дата: 05.08.2022 10:21
Кількість переглядів: 100

2
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням
від 04.08.2022 року  № 104-К

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад

 
Вишевицька сільська рада 05.08.2022 року оголошує конкурс на заміщення
вакантної посади начальника фінансово-економічного відділу Вишевицької сільської
ради.
Вимоги до претендентів на заміщення вакантної посади  начальника фінансово-
економічного відділу Вишевицької сільської ради:
- громадянство України;
- освіта вища бухгалтерська (економічна)  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр,
бакалавр (спеціаліст);
- знання чинного законодавства України, у тому числі з питань діяльності органів
місцевого самоврядування;
-  стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування не менше 2 років або досвід
роботи на підприємстві, в установі та організації не менше 3 років;
- вільне володіння державною мовою. (Рівень володіння державною мовою засвідчується
документом про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує
вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державним
сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною
комісією зі стандартів державної мови, або витягом з реєстру Державних сертифікатів про
рівень володіння державною мовою згідно з ч. 3 ст. 10, ст. 48 Закону України «Про
забезпечення функціонування української мови як державної»).
- знання інструкції з діловодства, основами діловодства та ділового мовлення;
- володіння основами інформаційних технологій, використання комп’ютерної техніки та
програмного забезпечення; знання сучасних технологій з електронного урядування;
уміння готувати аналітичні довідки, інформаційні матеріали; досвід роботи в
спеціалізованих бухгалтерських програмах (АІС – місцеві бюджети, М.Е.D.О.С., та ін.);
- вік кандидата на посаду не повинен перевищувати граничного віку перебування на
службі в органах місцевого самоврядування.
До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
-  визнані в установленому порядку недієздатними;
- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади;
- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є
їхніми близькими особами;
- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на
визначений термін;
- в інших випадках, установлених законами.
 
 
Необхідні документи для участі у конкурсі:

? Заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із
встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в
органи місцевого самоврядування та проходження служби з наданням згоди про
обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист
персональних даних»;
? Особова картка заповнена (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
? Дві фотокартки 4*6;
? Копія паспорта громадянина України, ідентифікаційного коду;
? Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації; про присвоєння категорії;
? Копія трудової книжки;
? Копія військового квитка (для військовослужбовців або
військовозобов'язаних);
? Електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави
або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом
України «Про запобігання корупції» шляхом заповнення на офіційному веб-
сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);
? Копію документа, який підтверджує рівень володіння державною мовою (це:
документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ
підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета
(дисципліни), або державним сертифікатом про рівень володіння державною
мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови, або
витягом з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною
мовою).

 
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду
роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, тощо) та інші відомості.
Документи приймаються загальним відділом упродовж 30 календарних днів з дня
опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: 12214, Житомирська
обл., с. Вишевичі, вул. Миру, 18.
Строк подачі документів до 05.09.2022 року, до 16:00 год.
Додаткова інформація стосовно основних функціональних обов'язків, розміру та
умов оплати праці надається по тел: (04132) 7-12-41.
Від громадян, які досягли граничного віку перебування на службі в органах
місцевого самоврядування , заяви для участі у конкурсі не приймаються.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь