Обережно міни!
Внаслідок війни майже третина України замінована або забруднена рештками техніки та зброї. Особливо небезпечно в прифронтових районах і в деокупованих населених пунктах, куди українські родини повертаються з вимушеної евакуації.
Чи всі українські діти знають, як діяти, коли знайшов міну? Адже окупанти, утікаючи, часто використовують для пасток різні побутові предмети, зокрема, іграшки. У Внаслідок війни майже третина України замінована або забруднена рештками техніки та зброї. Особливо небезпечно в прифронтових районах і в деокупованих населених пунктах, куди українські родини повертаються з вимушеної евакуації.
Чи всі українські діти знають, як діяти, коли знайшов міну? Адже окупанти, утікаючи, часто використовують для пасток різні побутові предмети, зокрема, іграшки. У новому відео (https://youtu.be/698AISIpi0Y) від Dovidka.info та МінРеінтеграції на YouТube-каналі SPRAVDI пояснюємо дітям, що обачність нині на першому місці. А також розповідаємо основні правила поведінки з вибуховими предметами. Покажіть це відео вашим дітям та порадьте ознайомитись. Це може врятувати життя.
від Dovidka.info та МінРеінтеграції на YouТube-каналі SPRAVDI пояснюємо дітям, що обачність нині на першому місці. А також розповідаємо основні правила поведінки з вибуховими предметами. Покажіть це відео вашим дітям та порадьте ознайомитись. Це може врятувати життя.
Рашисти мінують навіть дитячі іграшки. Як вберегтись?
Войсовер |
Візуал |
Титри |
Військові звільнили твій дім, тепер ти можеш туди повернутися. |
Мама, тато і дитина дивляться ТБ, по телебаченню “НОВИНА”: ЗСУ звільнили ще одне місто Родина щаслива, всі радіють, в хмаринці над ними з*являється їх красивий приватний будинок. |
Військові звільнили твій дім, тепер ти можеш туди повернутися. |
Але разом з улюбленими іграшками та іншими речами поклади в дорожню валізу УВАЖНІСТЬ. |
Дитина і мама збирають в валізу свої речі. Дитина кладе іграшки. |
Але візьми із собою уважність. |
Бо там, звідки втік ворог, він заховав небезпечні предмети – міни. Вони вибухають і руйнують усе довкола. |
Показуємо їхній та інші будинки, вони розташовані біля лісу. Там, де починається ліс і з протилежного боку з*являються таблички: Увага! Міни! І звук “wrong”. |
Бо там, звідки втік ворог, він заховав міни. Вони руйнують усе довкола. |
Запам’ятай, як від цього вберегтися. |
Робимо слайд різними типами вибухових пристроїв: пелюсток, артилерійські снаряди, реактивні та інженерні міни, детонатори, ручні гранати. Всі вони пульсують і світяться червоним. А потім зникають. |
Запам’ятай, як вберегтися. |
Запам’ятай, як від цього вберегтися. |
Робимо слайд різними типами вибухових пристроїв: пелюсток, артилерійські снаряди, реактивні та інженерні міни, детонатори, ручні гранати. Всі вони пульсують і світяться червоним. А потім зникають. |
Запам’ятай, як вберегтися. |
Повертатися додому з евакуації можна тільки тоді, коли територію перевірили сапери. |
Малюємо на території біля дому саперів, які обстежують територію. |
Повертатися додому можна тільки тоді, коли територію перевірили сапери. |
Заходиш у будинок – пильно озирнися. Підозріле та незнайоме не чіпай. |
Автобус привозить родину, вони виходять валізами. Заходять в дім, першими заходять батьки, оглядаються, потім дитина. там де-не-де купами лежать речі (іграшки, одяг). Родина уважно оглядається. |
Заходиш у будинок – пильно озирнися. Підозріле й незнайоме не чіпай. |
Вибухонебезпечні предмети не завжди видно. Вони можуть бути сховані в іграшках, серед меблів, посуду та інших побутових предметів. |
Малюємо слайд-інфографіку з описаними ситуаціями. Граната, прикручена до іграшки. Розтяжка між кріслами. Пелюстка, схована в каструлю. |
Вибухонебезпечні предмети можуть бути сховані в іграшках, серед меблів, посуду та інших предметів. |
Помітив небезпечну річ удома чи на вулиці – дій точно! |
Малий помічає іграшку з гранатою під сходами на вході в дім |
Помітив небезпечну річ – дій точно! |
Не підходь! Не чіпай! Клич дорослих і проси телефонувати до ДСНС – 101, або в поліцію – 102, або до служби екстреної допомоги – 112 |
“Не підходь! Не чіпай!” червоним по черзі на весь екран. Далі малий підходить до мами. Мама кудись дзвонить. На екрані номери: ДСНС – 101 Поліція - 102 Служба екстреної допомоги – 112 |
Не підходь! Не чіпай! Проси дорослих телефонувати до ДСНС – 101, у поліцію – 102 або до служби екстреної допомоги – 112
|
Не торкайся предмета. Не пересувай його та не намагайся розібрати. Не накривай. Не закопуй. Не кидай у воду. Не вдаряй. |
Беремо цей знайдений предмет і малюємо слайд-інфографіку, де всі ці сценарії перекреслені. |
Не торкайся предмета, не пересувай його, не намагайся розібрати, не закопуй, не вдаряй. |
Нині ми всі допомагаємо одне одному. Можеш і ти! Вивчи ці правила та перекажи їх друзям. |
На місці вибухотехніки, вони знешкодили предмет. Далі малий в костюмі супергероя розповідає друзям про міни. Над ним хмаринка, в якій табличка: Увага! Міни! |
Нині ми всі допомагаємо одне одному! Можеш і ти! Вивчи ці правила й перекажи їх друзям. |